Kā samazināt svaru ar normālām un pieņemamām metodēm

Ļoti daudz kur ir dzirdēts par dažādām svara samazināšanas programmām un diētām, bet kā nepieciešamības gadījumā atrast sev piemērotāko diētu? Atcerieties, ka efektīvāko un Jūsu veselībai piemērotāko diētu Jums sastādīs dietologs. Protams, ir dažādas papildus metodes kā veiskmīgāk cīnīties ar liekā svara problēmām. Tāpēc šoreiz piedāvājam dažus universālus un jebkuram piemērotus veidus kā samazināt svaru un uzlabot savu figūru un veselību.
Atsakies no ātrajām uzkodām un izvēlies veselīgu pārtiku. Bet lai izvēlētos pēc iespējas piemērotākus produktus, jāatceras, ka svarīgi ir samazināt kopējo kaloriju apjomu uzņemtajā uzturā.

Samaziniet lieko kaloriju uzņemšanu – ēdiet dažādus augu valsts produktus – dažādus pilngraudu produktus, augļus un dārzeņus. Labs veids, kā samazināt svaru, vasarā cīnīties ar liekajiem kilogramiem mājās – no pašaudzētiem dārzeņiem, piemēram, kabačiem pagatavojiet gardas un veselīgas vakariņas – kabaču sacepumu. Centies gatavot pēc iespējas veselīgāk un nomet svaru viegli – nezaudējot ēdiena garšu. Ņem vērā, ka veselīgs ēdiens vien Tev nepalīdzēs pilnībā atbrīvoties no liekā svara, tāpēc sāc sportot jau šodien. Skrien, nūjo, spēlē volejbolu, apmeklē aerobikas vai peldēšanas nodarbības – lai arī kuru no sporta veidiem Tu izvēlētos, galvenais, kusties un veic fiziskās aktivitātes regulāri.

Jāuzsver, ka daudziem cilvēkiem nepatīk sportot, ja arī Tev netīk sportot izvēlies garas pastaigas, jo piemēram, 45 – 60 minūšu gara pastaiga 4 reizes nedēļā palīdzēs Tev tikt galā ar jautājumu kā samazināt svaru divreiz ātrāk. Galvenais, neapstājies pie pirmajām grūtībām, bet centies sasniegt aizvien jaunus mērķus svara nomešanā. Pats galvenais – pievērs uzmanību un centies samazināt pēc iespējas vairāk koloriju – veic intensīvas trenniņu programmas, piemēram, viec vienmērīgu skrējienu vai pastaigu 10minūtes. Arī ikdienas gaitās Tu vari ieviest daudz fizisko aktivitāšu, piemēram, uz darbu dodies ar kājām vai brauc ar riteni, bet lifta vietā labāk izvēlies kāpt pa trepēm. Tieši šīs mazāk, ikdienišķās aktivitātes var ļoti palīdzēt svara nomešanas procesā.

Ūdens ir ļoti svarīgs visās mūsu organisma funkcijās

Vingrojot un veicot dažādas fiziskas aktivitātes dzer daudz šķidruma. Vislabāk izvēlies tīru, negāzētu ūdeni un ņem ūdens pudeli līdzi ikdienas gaitās. Atceries, ka ikdienā cilvēkam ieteicams izdzert 1,5 – 2 L ūdens un lietojot ūdeni Tu paātrināsi savas vielmaiņas ātrumu un, protams, cīnīsies ar liekajiem kilogramiem.
Lai uzlabotu savu figūru nepietiks tikai ar veselīgu pārtiku un sportošanu. Tev jāmaina pilnībā savs dzīvesveids un jāveic svara nomešanas aktivitātes regulāri – katru dienu. Protams, nemoki sevi un savu veselību – sasniedz savus mērķus ar pozitīvu domāšanu un smaidu.

Labas domas un pozitīvisms svara nomešanā ir pats galvenais, tāpēc mēģini mainīt attieksmi pret dzīvi – izstrādā svara nomešanas plānu un Tu gūsi panākumus ātrāk, tev nebūs jālauza vairs galva, kā samazināt svaru. Nepadodies pie pirmajām neveiksmēt, bet pacietīgi strādā ar sevi un savu ķermeni, jo tikai tā būs iespējams nomest liekos kilogramus vienreiz un par visām reizēm. Galvenais – ir velēšanās un pastāvīgs darbs ar sevi un savu veselību. Ļoti daudzi noslinko un padodas pie pirmajām neveiksmēm, tāpēc Tev būs nepieciešama liela apņēmība un vēlams, arī labi daugi vai radi, kas Tev neļaus apstāties un sniegs padomu.